Pozycjonowanie PrestaShop dopasowane do sklepu

Sklep PrestaShop kojarzy się na ogół z niezwykle rozbudowanym serwisem sprzedażowym. Tymczasem skrypt ten nadaje się również do postawienia mniejszych witryn sprzedażowych typu e-commerce. Niezależnie jednak od tego, jak duży prowadzi się sklep online oparty na PrestaShop, w każdym przypadku trzeba zadbać o jego profesjonalne pozycjonowanie. Działanie to sprawdza się wtedy, gdy jest idealnie dopasowane do potrzeb e-commerce.

Pozycjonowanie sklepów PrestaShop dopasowane do sklepu

Sklep PrestaShop kojarzy się na ogół z niezwykle rozbudowanym serwisem sprzedażowym. Tymczasem skrypt ten nadaje się również do postawienia mniejszych witryn sprzedażowych typu e-commerce. Niezależnie jednak od tego, jak duży prowadzi się sklep online oparty na PrestaShop, w każdym przypadku trzeba zadbać o jego profesjonalne pozycjonowanie. Działanie to sprawdza się wtedy, gdy jest idealnie dopasowane do potrzeb e-commerce.

Czy pozycjonowanie PrestaShop ma sens?

Ktoś może powiedzieć, że po co korzystać z dodatkowych rozwiązań w zakresie pozycjonowania, skoro PrestaShop daje dostęp do SEO w obrębie dostępnych modułów. Jednak jest to bardzo ogólna i schematyczna pomoc, dodana bardziej jako uzupełnienie niż rozbudowany plan działań SEO.

W związku z tym warto skorzystać z dedykowanego wsparcia w zakresie pozycjonowania PrestaShop. Można mieć wtedy pewność, że potencjalni klienci, którzy wpiszą w Google na przykład frazę kosiarka elektryczna 1400 W NAC, trafią na odpowiednią podstronę sklepu. Będą mogli znaleźć bowiem na niej dokładnie takie produkty, jakich poszukują.

Skorzystanie z pomocy z zakresu SEO „z zewnątrz” daje również pewność, że pozycjonowanie będzie rzetelne i kompleksowe. Wielu przedsiębiorców koncentruje się niekiedy tylko na tym, by zoptymalizować swój sklep pod wybrane frazy, a zapomina o link buildingu. Warto natomiast pamiętać, że to właśnie w dużej mierze pozyskiwanie linków zwrotnych zapewnia dobre wyniki w wyszukiwarce Google.

Jak dopasować działania SEO do sklepu PrestaShop?

Zamknięcie widełek finansowych w przypadku pozycjonowania bywa niekiedy bardzo trudnym przedsięwzięciem. Firma często chce być wysoko w Google i to jak najszybciej, a to wiąże się z dużymi kosztami. Sklep online sklepowi nierówny, więc może się okazać, że znacznie przepłaci się na działaniach SEO, jeśli prowadzi się sprzedaż wąskiego asortymentu dla niewielkiej niszy.

Warto więc zdecydować się na dedykowane pakiety pozycjonowania przeznaczone dla sklepów na PrestaShop. Dzięki nim dokładnie wiadomo, pod jakie frazy sklep się pozycjonuje i czy takie działanie przynosi satysfakcjonujące rezultaty.

Każdy pakiet zapewnia określone funkcjonalności, na przykład wersja optymalna umożliwia pozycjonowanie sklepu PrestaShop pod maksymalnie dziesięć fraz. Oprócz tego zapewnia optymalizację treści i kodu, a także copywriting oraz link building. Wiedząc, za co dokładnie się płaci i na jakie efekty można liczyć, nie trzeba samodzielnie monitorować takich działań. Korzystając z gotowego pakietu SEO, można poświęcić swój czas na działania stricte związane z prowadzeniem sklepu PrestaShop.

Pozycjonowanie PrestaShop

https://prestaguru.pl/sklep